wtorek, 27 grudnia 2016

SAL Kartki przez cały rok - grudzień

Ostatni mój post w SAL-owej zabawie Anny "Kartki przez cały rok". Nie zdążyłam przed świętami, zabrakło mi jednej kartki...
W grudniu Anna pozostawiła nam dowolność wyboru tematów z poprzednich miesięcy, ja zdecydowałam się powtórzyć listopad, czyli: ptaszek, brokat i kartka według mapki.
Ptaszek wesolutki taki...



 

Brokat na zdjęciu słabo widoczny - musicie mi uwierzyć na słowo, że tekturowa ramka pokryta jest drobnym, białym, skrzącym się brokatem przypominającym śnieg.





Kartka według mapki - z choinką ozdobioną cekinami i koralikami.





Na koniec kolaż wszystkich trzech kartek... 



I to już koniec zabawy. Aż trudno uwierzyć, że to minął już cały rok. Dziękuję Anno za zorganizowanie tego SAL-u, naprawdę było i przyjemnie, i pożytecznie :) 



10 komentarzy:

  1. Cieszę się , że dotrwałaś do końca i mogłam podziwiać Twoje kartki z perfekcyjnymi haftami przez cały rok . Te dzisiejsze również są przepiękne. Wzorki cudne a całość pięknie i perfekcyjnie oprawiona.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę. wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne karteczki! napatrzeć się na nie nie mogę :D podoba mi się Twój sposób komponowania kartek tak by hafciki grały w nich pierwsze skrzypce i nie były przytłoczone dodatkami :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki! Świetne hafty i idealnie skomponowane kolory i wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne krzyżykowe kartki :-) Pomyślności w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutkie są. Nie wiem, która najlepsza. :)

    Udanego Nowego Roku.
    Pozdrawiam.

    ---
    www.forteca-dusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki, wykonane bardzo starannie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńka! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne wszystkie hafty !!! Szczęścia i pomyślności w nadchodzącym 2017 roku :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!