sobota, 30 stycznia 2016

SAL Kartki przez cały rok - styczeń.

Zdążyłam! Trochę przysiedziałam po nocach, ale zdążyłam na styczniową publikację SAL-owych kartek :))) Tematy zadane przez Anię na styczeń to: choinka, pisanka i róża. Na początek banerki zabawy - całoroczny i styczniowy.

  

I moje kartki. Choinka.


Szkoda, że na zdjęciu nie widać, jak pięknie mienią się złote nici...


Pisanka.


 Digi stempelek autorstwa Wikuchy.


Trochę przestrzenności uzyskane dzięki kosteczkom 3D.


Kwiatki sama wygniotłam :)


Róża.




Według zasad zabawy obowiązkowy jest kolaż wszystkich kartek. Nigdy jeszcze czegoś takiego nie robiłam, ale dzięki poradom fantastycznego Hanulka dałam radę! Bez jej cennych rad musiałabym prosić kogoś o pomoc, a tak nauczyłam się sama :) Dziękuję Ci bardzo za tego posta, Hanulku! 
A oto wymagany kolaż:


17 komentarzy:

  1. Aldonko strasznie się ciesze , że dołączyłaś do wspólnego kartkowania. I widzę moje ulubione haftowane krzyżykami karteczki. U mnie w większości tez takie, i mimo , że są pracochłonne uwielbiam własnie takie. Nie potrzebuje już wielu dodatków, żeby wyglądać cudnie . I takie właśnie są Twoje. Moją faworytką jest różą Przepiękne z tymi koralikami .
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w lutym .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i już nie mogę się doczekać lutowego zadania - ciekawa jestem nowych tematów:) A krzyżyki uwielbiam!

      Usuń
  2. Piękne karteczki, wspaniale dałaś radę wyzwaniu! Mnie zauroczyło jajo .... i te wygniecione kwiatuszki - przeurocza karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jajo takie najbardziej kolorowe wyszło, wiosenne - ale to chyba dobrze:)

      Usuń
  3. Śliczna kolekcja i wszystkie 3 krzyżykowe - brawo! . Mało brakowało,a miałybyśmy tą samą różę. Już miałam wzorek w łapce ale w ostatniej chwili misiek walentynkowy wygrał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę różę haftowałam już kiedyś na zakładce, i bardzo mi się podobała. I nagle mnie olśniło, że to przecież świetny motyw na kartkę formatu DL:)

      Usuń
  4. Ale piękne!!! A najładniejsza ta z jajem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie trzy ładne, ale z choinką i jajkiem ciut bardziej ;)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karteczki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja kartek :)

    Bardzo się cieszę, że przydał Ci się mój kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne, jak zawsze perfekcyjnie dopracowane w każdym calu! Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam krzyżykowe kartki, Twoje są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś robiłam krzyżykowe karteczki, z tym większą przyjemnością oglądam twoje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki. Hafciki krzyżykowe tak pięknie oprawione, że oczu oderwać nie można :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!