wtorek, 23 stycznia 2018

Choinka 2018 - styczeń.

Znajomy tytuł posta? Dla stałych bywalców hafciarskich blogów - tak! Choinkowa blogowa zabawa trwa już któryś rok z kolei. A ja - po rocznej przerwie - znowu nie mogłam się oprzeć pokusie i dałam się wciągnąć w ten sympatyczny, a przy tym jakże praktyczny :) haftowany SAL.
Skusiłam się na comiesięczne haftowanie prac o tematyce bożonarodzeniowej. U mnie będą to oczywiście kartki, bo każdego roku mam ich zbyt mało, a jeśli jeszcze myśli się o zorganizowaniu bazarku na dogo, to wiadomo, potrzeby kartkowe są ogromne:)
Tę fajną zabawę zorganizowała Kasia (xgalaktyka) na swoim blogu Tam, gdzie spadają Anioły..., a bawić się będzie przez cały rok aż 50 osób!
Tak więc, mili Tuzaglądacze, będziecie musieli jakoś wytrzymać oglądanie na moim blogu świątecznych kartek przez cały rok, nawet w czerwcu i lipcu :) Jeśli ktoś nie lubi - trudno, po prostu niech nie ogląda :) A jeśli komuś nie przeszkadza ta tematyka poza okresem świątecznym - to serdecznie zapraszam nie tylko do mnie, ale też na bloga Kasi, gdzie od 24 dnia każdego miesiąca można podziwiać prace wszystkich uczestniczek zabawy.
A to moja pierwsza kartka w tej zabawie.





12 komentarzy:

  1. Super ten hafcik no i kartka też jest extra !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kartka!
    Wyszywałam już 🎅 🎅 🎅 z tej serii i chyba jeszcze do nich wrócę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczna karteczka bardzo elegancka i wysmakowana!
    No i ten uroczy hafcik...bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny hafcik i cudna karteczka! Przepięknie skomponowana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka. Ja też trochę kartek przez cały rok zrobię, ale nie tylko.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka z haftowanym mikołajkiem bardzo jest urokliwa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, urocza karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wykorzystałaś ten hafcik. Śliczna kartka.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!