środa, 28 września 2016

SAL Kartki przez cały rok - wrzesień.

To nie do wiary, że minął już dziewiąty miesiąc kartkowej zabawy u Anny. Ależ ten czas leci!
Wrześniowe tematy to koronka, zając z jajem i renifer/łoś/jelonek.
Na początek koronka. Trochę przewrotnie potraktowałam temat, bo u mnie haftowana, na pasku obok lilii.



Drugim tematem był zając z jajem. Miała być jeszcze jedna kartka, ale nie znalazłam schematu w swoim bałaganie... Ale jestem pewna, że gdzieś go mam i pewnie kiedyś znajdę.



I ostatni temat. Renifer, łoś lub jelonek. Skorzystałam z wzoru zaproponowanego przez Annę. W planie były jeszcze dwie kartki w tym temacie, ale jak zwykle u mnie - brak czasu i nie zdążyłam. A tak mi zależało...


Na koniec kolaż wrześniowych kartek...


... i banerek zabawy:




13 komentarzy:

  1. Kolejne pięknoty.Podziwiam każdą z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne hafty i karteczki z nimi . Moje ulubione :-)
    Cieszę się że skorzystałaś z wzoru do wspólnego wyszywania, ten krzyżykowy łoś ma największe wzięcie. Zając z jajem tez niedawno wyszywałam , fajny jest . Ale dziś to chyba wybieram kartkę z koronka, jest przepiękna . Haftowane tło z koronką jest świetne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatek i króliczek przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, ta koronkowa zdobyła moje serce! Wpisuję blog do ulubionych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDNE!!! te hafty są zachwycające ,szczególnie kwiaty z koronką :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kartki z haftem krzyżykowym:) Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki!
    Piękne są Twoje hafciki, a z lilią zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne, ale haftowana koronka najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam fiolet i pierwsza kartka to mój faworyt,ale trudno nie zakochać się w króliczku i renifer ku.😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, ta pierwsza mnie zszokowała, jest obłędnie piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!