poniedziałek, 29 października 2012

Bileciki do prezentów

Zrobiłam bileciki do prezentów bożonarodzeniowych, w których głównym motywem dekoracyjnym jest malutki hafcik krzyżykowy. Na razie mam trzy kompleciki liczące po cztery sztuki każdy. Powstały na bazarek za rzecz Fundacji Zwierzęca Arkadia.



Jeden komplecik prezentuje się tak:


I pojedyncze bileciki (haftowałam muliną multikolor firm Anchor i DMC - dużo droższa jest od jednokolorowej muliny, niestety, ale uwielbiam multikolory): 





Podklejone taśmą 3D. Lubię ten przestrzenny efekt :)


Na odwrocie stempelek z Lemonade:


Ogromną frajdę sprawiło mi ich tworzenie, więc podejrzewam, że jeśli tylko czas pozwoli, powstanie ich więcej :) Muszę się też zmobilizować i powklejać w kartoniki wyhaftowane zakładki - bardzo tego nie lubię robić... Ale może jutro wieczorem po pracy...
Zakładki też pójdą na przedświąteczny bazarek dla Fundacji :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te bileciki,faktycznie ta mulina wielobarwna pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bileciki w świątecznych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne te bileciki - świetny miałaś pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne bileciki. Mam nadzieję, że zbierzecie mnóstwo pieniążków. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ podobają mi się te bileciki. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe i elegancko zrobione, śliczne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sa! A najbardziej mi sie podoba, ze takie malo typowe BN :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!