sobota, 21 stycznia 2012

Czekolada dla Babci

Czekoladownik dla Babci.
Z papierów z kolekcji  "Zauroczenie" polskiej firmy Latarnia Morska, kupionych dość dawno temu w sklepie scrap.com . Po raz pierwszy musiałam wkomponować zdjęcia w pracę. Nie potrafię aranżować zdjęć, kompletnie tego nie czuję. Dlatego wyszło, jak wyszło... Mam nadzieję, że choć trochę się podobało.







To tyle na dzisiaj. A gdyby ktoś chciał przygarnąć szczeniaka cavaliera (to takie pieski jak moja Pipi i Isla), to około 15 takich pluszaków czeka w schronisku na swój nowy dom. Szczeniaki mają 2, 3 i 4 miesiące.

2 komentarze:

  1. Pięknie wyszło.
    Z chęcią przygarnęłabym szczeniaka ale te moje dwa łobuzy Skubi i Tosiek raczej nie chcą nowego kompana. Mam nadzieję, że znajdą domek

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ta aranżacja zdjęć na wierzu bardzo podoba :)i całe opakowanie również :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!