środa, 12 października 2011

Kartka sztalugowa

Przed chwilą skończyłam. Zdjęcia paskudne, jak zawsze przy sztucznym świetle, ostre cienie i nieco - choć tym razem w miarę przyzwoicie - przekłamane kolory. Kartka sztalugowa, oczywiście w pudełku z szybką. Mam stresa, czy będzie podobać się zamawiającej, bo nie dostałam żadnych wytycznych co do kolorystyki czy ilości ozdób. Zrobiłam więc tak, jak lubię - kremy, brązy, duuużo kwiatów, ćwieków, motyle i moja ukochana ramka z Wycinanki, potuszowana i pokryta preparatem pękającym. Papier to oczywiście wszystkim Wam dobrze znane Sklepy Cynamonowe z UHK Gallery - w tym przypadku z kolekcji Brown Sugar. Uwielbiam te papiery, we wszystkich wersjach kolorystycznych :)
Najmniej zadowolona jestem z napisu... Jakiś taki nijaki, czcionka znaczy się...



6 komentarzy:

  1. Śliczna kartka!
    Wesoła a zarazem elegancka!
    Piękna kompozycja!
    Na pewno się spodoba!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że się spodoba bo jest śliczna,stonowana i napis też fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się spodoba, śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka, kompozycja kwiatowa też, kupiłam sobie te rameczki bo spodobały mi się właśnie na Twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!