sobota, 4 maja 2019

Scrapowanie z Artimeno - album komunijny.

Znowu bawiłam się z grupą Wsparcie Na Starcie scrapując na warsztatach z Artimeno, i tym razem zajęło mi to aż trzy dni - zaczęłam w piątek, skończyłam w niedzielę. Efektem tej zabawy jest cudnie niezapominajkowy albumik.
Albumik jest bardzo fajny, bo ma formę parawaniku, który można całkowicie wyjąć z okładki i ustawić na jakiś czas na przykład na komodzie, by móc cieszyć się widokiem zdjęć dziecka. Jedna strona parawanu zdobiona, druga tylko oklejona pięknym papierem. Całą bazę albumu robiłyśmy samodzielnie, zarówno okładkę, jak i karty, a dodatkowo na wewnętrznej stronie okładki efektowną, ruchomą kaskadę.










Ukryte wewnątrz kart albumu tagi są wyjmowane. Druga strona jest biała i można coś na nich napisać :)


I kaskada :) Bardzo efektowny element :) 




2 komentarze:

  1. Cudny album! Ja też scrapowałam z Artimeno i niebawem pokażę swój albumik! Też jestem nim zachwycona! Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album! Będzie wyjątkową pamiątką :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!