poniedziałek, 1 października 2018

Pudełko na chrzest

Brak mi ostatnio czasu na wszystko, nawet na sen... Brak mi go również na obrobienie zdjęć na bloga, wiecie, zmniejszenie, odcięcie zbędnego tła itp. Dlatego zdjęcia gromadzą mi się na dysku, a publikacji na blogu brak... Czas jednak się zmobilizować i coś tu wrzucić i odkurzyć bloga, bo inaczej zarośnie pajęczyną :)
Pokażę więc pudełko na chrzest dziewczynki, jakie zrobiłam we wrześniu.

















Na blogu Artimeno trwa akurat wyzwanie #69 Praca dedykowana dziecku. Zgłaszam więc moje pudełko na to wyzwanie.


Zresztą to właśnie w Artimeno kupiłam bazę tego pudełka - o tę: klik

1 komentarz:

  1. Piękny boksik z opakowaniem :) Wykonanie pierwsza klasa! W imieniu DT Artimeno dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!