poniedziałek, 29 stycznia 2018

Koci SAL - 1/6

Chyba oszalałam! Zapisałam się w tym roku na trzeci SAL! Ale nie mogłam przejść obojętnie obok takich słodziaków... Urocze, przesłodkie kotki w bożonarodzeniowym wydaniu :) Mam te wzorki od lat, i każdego roku obiecuję sobie, że wyhaftuję je na święta. I zawsze brak mi czasu, i odkładam je na kolejny rok.
Dzięki SAL-owi, który zorganizowała Małgosia prowadząca bloga Magiczny Świat Krzyżyków, kotki w końcu doczekają się realizacji :) Uczestniczki SAL-u haftują te słodkie futrzaki głównie w formie zawieszek na choinkę. Ja wyłamałam się z tej reguły - u mnie z kotkami powstaną oczywiście kartki.
Wszystkich kociaków jest sześć, dzisiaj prezentuję pierwszego.




Udało mi się upolować taki fajny wykrojnik :) Musiałam go wypróbować, więc ozdobiłam miejsce na życzenia wewnątrz kartki.


A tak prezentuje się cała kocia banda :) Wzorki firmy Dimensions.





5 komentarzy:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!