wtorek, 5 stycznia 2016

Ptasie lato zimą

No to zmroziło trochę, szkoda tylko, że śniegu brak. Co prawda coś tam teraz leci z góry, ale śniegiem to bym tego nie nazwała - ot, z rzadka spada taki jakiś gwiezdny pył, drobniuteńki niczym brokat, prawie niewidoczny - sprawia jednak, że całe powietrze wokół migoce i mieni się w świetle księżyca i latarni, i noc lśni jak na starej świątecznej pocztówce.
A na moim warsztacie klimaty zgoła odmienne od tych za oknem, bo choć kocham zimę, to na urodziny koleżanki zrobiłam kartkę ptasią, różaną, letnią i radosną.




Papier to "Wenus i Mars" Magicznej Kartki, ptasia tekturka z Wycinanki pokryta czarnym tuszem i Glossy Accents.


W środku ukryte miejsce na prezent z papieru:)



Kartka zamknięta w pudełku. Śliczne są te ptaszki na różanych gałązkach :)


Pozdrawiam Miłych Zaglądaczy i do sklikania:)

12 komentarzy:

  1. A ja mam snieg i wcale sie z tego nie ciesze:( Wlasnie zmywalam sol z butow i zaraz koncze pastowanie. NIE, NIE i jeszcze raz NIE dla bialego badziewia:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soli to też nie cierpimy, ani ja, ani łapy psa:(

      Usuń
  2. A u mnie pięknie przysypało :)
    Późnym wieczorem ,jak wracałam z pracy...świat był bajkowy,Śnieżynki mieniły się w świetle latarni ,jak gwiazdy :)

    Moja droga...ja to normalnie fochem rzucę ,dlaczego ja nie potrafię zrobić takich pięknych kartek ??!!!
    Cudo !:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana, już Ty mi lepiej fochem nie rzucaj, bo ja rzucę większym :) W kompleksy mnie wpędzasz swoimi pięknymi haftami, a zdjęcia to robisz takie, że szczęka mi wypada! Ostatnie poduchy w mydlanych bańkach to mnie totalnie rozwaliły:)

      Usuń
  3. Przepiękna jest ta kartka.Tchnie wiosnę przy takim mrozie;)
    I to miejsce na załącznik....:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załącznik istotny w tym przypadku, bo to jedyny prezent:)

      Usuń
  4. Przepiękna jest ta kartka,taka ciepła,wiosenna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech aż mi się zachciało wiosny i lata!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka z latarenką i ptaszkiem jest po prostu magiczna :)
    A u mnie też śniegu nic a nic, i tylko momentami pył gwiezdny (tak sobie marzę) opada z rzadka na ziemię.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ptasie motywy, i uwielbiam stare latarnie :)

      Usuń
  7. Boska jest:) ten ptaszorek :3 czysta słodycz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!