poniedziałek, 16 marca 2015

Okrągłe z jajcami :)

Tak jak pisałam w poprzednim poście - nie wysilam się i robię kartki według tego samego wzoru, zmieniają się tylko kolory. Przecież i tak każdy dostanie tylko jedną, więc bez sensu jest robić każdą inną :) Może byłoby ciekawiej, ale moja wena odleciała gdzieś daleko i nie chce wrócić... Za to cieszy mnie malejący stos zmagazynowanych kwadratowych kopert, zmniejszająca się objętość woreczka z odpadkami papieru wizytówkowego (zużywam na stemple) i coraz lżejsze pudło z resztkami papierów scrapowych :) Te kartki są wybitnie "oszczędnościowe", bo praktycznie - poza bazą - są robione wyłącznie z resztek. Tak więc okrąglaczki są ostatnio moją ulubioną formą kartek :)




Pozdrawiam Zaglądaczy :)

3 komentarze:

  1. Radosne, pięknie wykonane.. po prostu śliczne :) i wcale nie widać, że z resztek :) Ta lila-róż mnie urzekła kolorystyką.. I nie przeszkadza mi to, że podobne w formie - ja też tak robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!