poniedziałek, 23 lutego 2015

Dwie kartki na roczek

Dwie kartki na roczek prawie identyczne, z tą samą grafiką i z tym samym papierem (w roli głównej papier z kolekcji "Deszczowa piosenka" Galerii Papieru - jedyny z tej kolekcji, który udało mi się kiedyś kupić). Pierwsza z nich sztalugowa, w pudełku, druga robiona "na plaskacza", czyli do ciasnej koperty. Na obu kartkach połączyłam różne wzory: paski, kratkę i zygzaki. Istny oczopląs :)



Wewnątrz kartki jest umieszczona kieszonka na pieniężny podarunek.


Mój ostatni nabytek - wykrojnik w kształcie balonika-serca. Upchałam te baloniki na obu kartkach :)


Na kartce sztalugowej mogłam poszaleć z bardziej przestrzennymi dekoracjami, które bez problemu mieszczą się w pudełku, jak np. ta cudna turkusowa róża.



Druga kartka musiała zmieścić się do koperty, więc zamiast przestrzennych różyczek zrobiłam kwiatuszki z dziurkacza.



Na obu kartkach znalazły się też landrynkowo słodkie, maleńkie guziczki w kropeczki.


Pozdrawiam Zaglądaczy :)

3 komentarze:

  1. śliczne i radosne! takie jak dla dzieci powinny być!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastelowe, wesołe i słodkie jak małe dzieci! Śliczne karteczki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności - radość i ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!