czwartek, 18 grudnia 2014

Sanie Świętego Mikołaja... czyli powtórka z rozrywki.

Powtarzam się, wiem, ale moje mikołajowe sanie zrobione ostatnio, powędrowały do zupełnie innych osób niż pierwotnie były przeznaczone, więc nie pozostało mi nic innego, jak w te pędy szybciutko zrobić kolejne, aby w końcu trafiły tam, gdzie powinny.
Papiery to "Wielki Błękit" Galerii Papieru, a sanie pochodzą oczywiście ze Scrapińca.





Zużyłam sporo perełek w płynie i kryształków :))) Chciałam, żeby się błyszczało i skrzyło, bo bardzo tęsknię już za śniegiem, lodem i mrozem.


Kwiat poinsecji wykonany ręcznie z papieru do akwareli, oszroniony cudnym brokatem "Frosted Lace" - w końcu udało mi się go upolować w sklepie :)








Sanie świetnie sprawdzają się jako opakowanie słodkości, które baaardzo lubię :)


Mikołajowe sanie zgłaszam na wyzwanie świąteczne Kolorowego Jarmarku pt. "Forma przestrzenna w świątecznym klimacie".


A także na Grudniowe Wyzwanie! na blogu Przyda się!


10 komentarzy:

  1. Przepiękne sanie! nic dziwnego, że szybko znajdują właścicieli :) ..a i fartuszek z poprzedniego posta - uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sanie są przepiękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne te sanie, oj też mi brakuje śniegu i mrozu, mam nadzieję że na święta troszkę posypie

    OdpowiedzUsuń
  4. Już niedługo Święta... zatem: życzę Ci: rodzinnych, pełnych wiary i miłości Świąt Bożego Narodzenia oraz... wielu fantastycznych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wyglądają :) świetnie je wykończyłaś :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku i wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, śliczne saneczki :) i bardzo podoba mi się pomysł na ich wykorzystanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne saneczki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doperacowane w każdym calu! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne - piwknie się prezentuja - dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!