poniedziałek, 20 października 2014

Biały Kieł czeka na dom - odpowiedzialny i taki już na zawsze!

Biały Kieł to podopieczny naszej pszczyńskiej Fundacji Zwierzęca Arkadia. Młody mix północniaka. Piękny, ale i wymagający - jak wszystkie północniaki. Kła wspaniale przedstawia filmik, który dedykuję szczególnie tym, którzy twierdzą, że wolą kupić szczeniaka, bo dorosły pies ze schroniska jest stary, brzydki i niczego nie można go nauczyć.


Kieł czeka na dom - długo już czeka. Niestety, do tej pory miał pecha - trafiał na kompletnie nieodpowiedzialnych ludzi, takich, którzy w ogóle nie powinni mieć żadnego zwierzęcia. Może w końcu odmieni się jego los i znajdzie tego SWOJEGO, właściwego człowieka?

5 komentarzy:

  1. Śliczny psiak. Mam nadzieje, że znajdzie dobry dom. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ale mam już psiaka. Mam nadzieję, że trafi na wspaniałych ludzi, którzy tęsknią za miłością takiego pięknego pieska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zdecydowanie kociarą i uwielbiam swojego kociego staruszka (19 lat) Urwisa - życzę temu cudownemu psu dożycia starości u godnego go człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kciuki zaciskam za najlepszy z najlepszych dom , taki który będzie godzien Białego Kła .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!