wtorek, 13 maja 2014

Dla chłopca

Chciałabym Wam z całego serca podziękować za tyle miłych komentarzy pod ostatnim postem. Nie spodziewałam się, że album otrzyma tak wiele pochwał. Prawdę mówiąc, nawet się zastanawiałam, czy w ogóle go pokazywać, i czy w ogóle go dawać młodej parze. Rozwiałyście moje wątpliwości, a dodatkowo dałyście mi cenne rady, z których chętnie skorzystam przy tworzeniu kolejnego albumu. Z całą pewnością nie będzie on jednak tak dużego formatu (ten ma wymiar A4), raczej skłaniam się ku wymiarowi 20 x 25 cm.
A dzisiaj mam do pokazania kartkę komunijną w pudełku/folderku,  dla chłopca.

Tak prezentuje się kartka:



A tak pudełko:



Digi stempel od Joli, dziękuję kochana! Była jeszcze kartka dla dziewczynki, ale skasowałam sobie zdjęcia :( i tylko fotki pudełka zostały:



Dzisiaj u nas trochę padało, więc Pipi, księżniczka, która nie lubi moczyć łapek, wtuliła się w moje haftowane poduchy i dopingowała mnie przy pracy :)


 A obecnie wróciłam do igły i haftuję metryczkę - ma być prezentem na roczek.


Hafciarki pewnie już rozpoznały wzór - to Vervaco nr 70.908. Pozdrawiam i do następnego razu :)





8 komentarzy:

  1. Przepiekne komplety i potrafie sobie wyobrazić jak musiała byc piękne karteczka dla dziewczynki :)
    Cuda !!
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, koronkowe i misterne prace papierowe..a haft - przeuroczy :) aha..i album też obejrzałam: jest piękny i nie jest przeładowany a kolory są stonowane.... NIe wiem, czy Ci to pomoże, ale jak mi się czasem krzywo przedziurkuje kartę, to.. naklejam wąski pasek/border wzdłuż boku i jest dodatkowa ozdoba, a dziurki robię jeszcze raz.. To takie moje wyjście awaryjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same u Ciebie cudowności, wspaniałe prace :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te kwiaty wiśni - potrafią być takie wdzięczne :)
    A c odo ścinków - to całe pudło ich mam i się ciągle skądś mnożą, nie wiadomo skąd :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kartka, ten bluszczyk skradł mi serduszko, rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka ma swój urok! A wykrojnik przepiękny! A mnie przy kartkowaniu zawsze towarzyszy kotka Fusia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna chłopczyńska, domyślam się, że ta dziewczyńska w niczym jej nie ustępowała!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!