środa, 5 grudnia 2012

Kolejne wyróżnienie

Otrzymałam kolejne wyróżnienie - Liebster Award od Marceli.. Dziękuję bardzo :) 



Zasady przyznawania wyróżnienia są następujące:
"Nominację do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Oto odpowiedzi na pytania Marceli:

1. Najdziwniejsze marzenie? - w dzieciństwie chciałam być wilkiem
2. Leniuchowanie na plaży czy górska wspinaczka? - leniuchowanie na plaży
3. Wieczór z książką czy na imprezie? - wieczór z książką
4. Kino czy teatr? - raczej samotny spacer z psem
5. Święta dla mnie to - chwile wyciszenia z dala od ludzi
6. Komedia romantyczna czy horror? - zależy od nastroju
7. Kaktus na oknie czy stokrotki w ogródku? - nie mam ogródka - zostaje okno...
8. Świąteczne wypieki, czy zakup gotowych ciasteczek? - własne wypieki, choć z różnym efektem końcowym :)
9. Wysokie obcasy, a może trampki? - trampki zdecydowanie z racji wygody, chociaż podobają mi się obcasy
10.Rowerem czy samochodem? - piechtolotem :))
11.Ulubione słodycze?  - czekolada, marcepan, chałwa


Ponieważ mam duży problem z nominowaniem kolejnych blogów, postanowiłam przyznać to wyróżnienie abslolutnie wszystkim blogom, na których jestem stałym gościem :)

2 komentarze:

  1. :-) Mamy wiele wspólnego: samotne spacery z psem + marcepan :-) może najpierw marcepan, a potem spacer z psem, zeby ten marcepan troszku spalić :-))) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!