środa, 3 października 2012

Opakowanie prezentu

W planach miałam haftowanie mojego CCS, ale w ostatniej chwili doszłam do wniosku, że muszę jakoś zapakować urodzinowy prezent - trzy wyhaftowane panoramy Claytona oraz poziomkowy zestawik. I tak na  szybko, poza planem powstała torebeczka na drobiazgi - kartkę, zakładki i breloczek - oraz "tuba" na panoramy.





Dzisiaj odebrałam pierwszą przesyłkę z zamówionych trzech - z materiałami do tworzenia notesów. Zauroczyły mnie kółka do spinania  :) Fajna sprawa, bo można sobie dopinać albo wymieniać kartki w notesie :)
Pozdrowienia z deszczowej, ale ciepłej Pszczyny :)

2 komentarze:

  1. Ale to ładne: aż zazdroszczę obdarowanej, nie dość, że zawartość piękna, to jeszcze takie opakowanie...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne opakowania właściwie można powiedzieć ,że to część prezentu, takie opakowania to przyjemność przechować i wykorzystać. Super!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!