piątek, 26 października 2012

Kartka na Złote Gody

Znowu szybkie zamówienie na kartkę - na 50 rocznicę ślubu. Taka prosta, bez szaleństw - jakoś ostatnio wena mnie opuściła :( Za digi-stempelek dziękuję Joli.



Jestem bardzo zadowolona z zakupu wykrojnika gałązki bluszczu. Coraz częściej udaje mi się robić trafione zakupy - na początku mojej znajomości ze scrapowymi kartkami bywało z tym różnie. Niektóre kupione wtedy przydasie mam do dzisiaj, bo nie mam pomysłu, jak je sensownie użyć.


Środek na życzenia: 


I udało mi się w końcu dokończyć haftowanie kocich zakładek. W życiu nie zajęło mi to tyle czasu, co tym razem. Tydzień cały je dłubałam. Dość znacznie utrudniał mi pracę rozmiar kanwy - haftowałam na wąskim paseczku, który ciągle mi uciekał, obracał się i strasznie trudno mi się go przytrzymywało. Aż mnie od tego bolą wszystkie żyły w prawej dłoni. Zdecydowanie wolę haftować na większym kawałku tkaniny i dopiero po wyhaftowaniu ją pociąć. Ale miałam taki resztkowy pasek i szkoda było mi wyrzucić.


Pod zakładkowymi haftami zajawka kolejnego projektu :)
Pozdrawiam jesiennie i serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo komentarza! Trzymajcie się ciepło i nie dajcie się przeziębieniom!

6 komentarzy:

  1. Śliczne zakładki i śliczna kartka. Też pracuję nad taką kartką, ale wyszywam ją.Może trzeba było ją u ciebie zamówić, bo już mam dosyć.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała kartka, śliczny środek!
    A zakładeczki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka kartka! ...i to chyba sezon na Złote Gody, bo ja też ostatnio robiłam z tej okazji kartkę. A Twoje zakładki kocie - piękne. Podoba mi się ta kolorystyka i motyw kotów na samym dole zakładki :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Środek bardzo mi się podoba, taki nieprzeładowany:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widać braku weny - kartka wyszła pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Braku weny to ja nie widzę,jedynie to brak czasu zawsze nam doskwiera,urocze te zakładki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!