sobota, 29 września 2012

W kolorze lawendy

Kartka na 50 urodziny - co chyba widać :) Cudne papiery Galerii Papieru z niedużym dodatkiem Lemonade. Cyferki pochodzą z Wycinanki, a perłowy ćwiek z Craftmanii. Kwiatki ze Scrap Pasji. Za digi stampel z życzeniami dziękuję Joli.








Na niektórych blogach widzę już kartki bożonarodzeniowe. U mnie w tym roku na blogu raczej nie będzie takich kartek - zostało mi całe pudełko kartek świątecznych z zeszłego roku, więc nie przewiduję tworzenia kolejnych. Mam co wysyłać :) Chyba, że na kartki haftowane się skuszę:)
Przyznam się Wam, że ogarnęła mnie ogromna chęć wypróbowania swoich sił w notesach i przepiśnikach. Mam kilka osób, które bardzo chciałabym na święta obdarować takimi prezentami. Boję się jednak tego jak diabeł święconej wody - że nie dam rady i tylko zniszczę sobie papiery. Ale jak nie spróbuję, to się nie dowiem. Na razie zamówiłam materiały do robienia notesów w trzech sklepach - w Scrapińcu, w scrap.comie i w Art Pasjach. W tym ostatnim sklepie - bindolkę :) Jeśli się okaże, że nie umiem jej używać i wychodzą mi krzywulce, to... chyba palnę sobie w łeb! Zamówiłam też kółka do spinania, chcę wypróbować obydwa sposoby spinania, kółka i sprężyny. Wydałam na te trzy zamówienia łącznie tyle kasy, że nawet się nie przyznam, i to teraz, kiedy mam tyle rachunków do zapłacenia. Po prostu rozsądek zrobił sobie wolne :) I nawet nie wiem, czy zamówiłam odpowiednie rozmiary. Po prostu nie mam o tym zielonego pojęcia. Będę się uczyć metodą prób i błędów, tylko szkoda, że to tyle kosztuje...
A na razie, na jakiś tydzień, wracam do haftowania. Wyciągnę z czeluści szuflady mojego CCS, a może i jakąś zakładkę zacznę...
Miłego weekendu Wam życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!