niedziela, 10 czerwca 2012

Barwy Tęczy - zielony

Dalszy ciąg zabawy kolorami na blogu Scrap Pasji. Tym razem zielony. To moja propozycja, według tego samego wzoru, co robiona już wcześniej kartka na Dzień Matki, ale zestawienie kolorów pełne świeżości tak mi się spodobało, że postanowiłam zrobić drugą, prawie identyczną kartkę, która w dodatku wpisuje się w ramy wyzwania. Kolory w rzeczywistości są bardziej soczyste, ale jak wszyscy wiedzą, kiepski ze mnie fotograf.






Banerek zabawy:

WEŹ UDZIAŁ W TĘCZOWEJ ZABAWIE

A ze sklepu Srap Pasja do zrobienia kartki użyłam:
a także środki do kwiatów - kryształki verde, papierowe różyczki fuschia, kwiatki sweetheart 2 odcienie różowe i sweetheart 2 odcienie lime green, ale nie umiem znaleźć ich teraz w sklepie, pewnie są już wyprzedane.









3 komentarze:

  1. Śliczna, energetyczna krteczka :)

    Dziękuję za udział w tęczowej zabawie Scrap Pasji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo bardzo mi się podoba!! śliczne kolory, cudna kompozycja... przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!