poniedziałek, 7 maja 2012

Znowu kartki komunijne

Dziękuję za tyle miłych komentarzy pod ostatnim postem :)
Odpowiadam na pytanie as: puder holograficzny kupiłam w sklepie internetowym Świat Pasji.
A dzisiaj u mnie powrót do tematyki pierwszokomunijnej. Według już sprawdzonych wzorów.


W ciągu dnia było u nas słonecznie, chociaż dużo chłodniej niż w trakcie ostatnich dni. W sam raz pogoda na spacer z moją kochaną Pluszową Psicą. Bo Pipi nie lubi upałów, jak większość psów ras brachycefalicznych.


A teraz u nas pada deszcz.
Ktoś powiedział: lubię deszcz, bo w deszczu nie widać łez...
Początek maja to u mnie czas wielu trudnych, łzawych wspomnień... Ale co było, to było, co się stało, to się nie odstanie... Trzeba żyć dalej. Trzeba... czy napewno? dlaczego? po co? Jaki sens ma to wszystko?
Chandra mnie dopadła i trzyma w swoich szponach... Dobrze, że Pipi jest ze mną...

5 komentarzy:

  1. karteczki piękne jak zwykle, ja tez siedze po uszy w komuniach :)
    A żyć trzeba, ja tez nie miałam łatwego życia i mam wiele tragicznych wspomnień, ale mam zasadę - nie oglądać się za siebie - to bardzo pomaga :) to co było to było trzeba zyć chwilą a nasza paska jaką mamy pozwala zapomnieć o wielu rzeczach :) włączam radio żeby smutne myśli nie wracały i ciacham papierzyska :)
    Buziaki i uściski takie żeby Ci było troszkę lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne karteczki, a Pipi wspaniała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. są przepiękne! Podziwiam Twoje prace - wszystkie są tak cudnie i precyzyjnie wykonane :)
    Na pewno będę tu częstym gościem, żeby się co nieco zainspirować!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ażurkowe motylki i listki dodają lekkości -piękna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    Piękne kartki, takie delikatne i eteryczne, czy to format DL? Mam jeszcze pytanie jakie to papiery ten różowy i niebieski na tych kartkach i jakiego producenta jest ten puder do embossingu?
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!