sobota, 5 maja 2012

Barwy Tęczy - kolor fioletowy

Moja przyjaciółka lubi kolor fioletowy. Zrobiłam dla niej na urodziny kartkę sztalugową w pudełku z szybką.





W środku kartki kieszonka na pieniężny prezent :)


Stempel odbity fioletowym tuszem i zembossowany holograficznym pudrem.


Ponieważ kartka spelnia wymogi wyzwania na blogu Scrap Pasji, zdecydowałam się po raz pierwszy zgłosić do takiej zabawy. Ciekawa jestem, czy wytrwam aż do końca - tzn. czy nie zabraknie mi pomysłów :)
WEŹ UDZIAŁ W TĘCZOWEJ ZABAWIE

Do zrobienia kartki użyłam:

A na koniec zobaczcie, jak pięknie kwitną kasztany... Czas matur :)))

Pozdrawiam Was majowo!


7 komentarzy:

  1. Piękna kartka, przyjaciółka będzie oczarowana.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)
    Mam nadzieję, że teraz częściej będziesz brała udział w blogowych wyzwaniach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka, bardzo elegancka a za oknem też mam kwitnące kasztany :)
    kocham wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudna! Powodzenia w wyzwaniu życę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, fioletowy też lubię a za oknem mam aleję kwitnących kasztanów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna:)gdzie kupiłaś ten holograficzny puder?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super piękności, śliczna katka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!