czwartek, 12 stycznia 2012

Różano i seryjnie

Dawno nic nowego u mnie nie było. Jakimś dziwnym trafem doba staje się coraz krótsza, a dodatkowo zdołował mnie ogrom nieszczęść na dogo. Z pracy wracam wykończona, teraz mam ciężki okres w roku - ścigam się z czasem sporządzając przeróżne roczne sprawozdania i wypełniając setki PIT-ów. W ciągu ostatnich dni z przyjemnych robótek zrobiłam niewiele. Tylko kartki urodzinowe, prawie takie same, jak ostatnia, ale spodobało mi się połączenie papieru z kolekcji "Usłane różami" i primowych kwiatków. Zapewne w przyszłości jeszcze kolejne kartki według tego samego schematu powstaną. No i zaczęty obrazek się haftuje, trochę go przybyło :) Zdjęcie postępów zrobię, jak będzie możliwość skorzystania z dziennego światła - czyli w weekend :)



Te piękne, kryształowe zielone ćwieki w stylu vintage kupiłam kiedyś w sklepie scrap.com.pl Bardzo żałuję, że nie kupiłam ich więcej i że już ich nie mają :( Bardzo je lubię, a to już ostatnie sztuki ...


Prześliczne kwiatki Primy z pręcikami też kupiłam w tym sklepie - i też już ich nie ma...


Tekturowe szare cyfry potraktowałam złotym tuszem i bezbarwnym pudrem do embossingu.


Na dzisiaj to tyle. Pozdrawiam zaglądających :)

3 komentarze:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!