niedziela, 1 stycznia 2012

Do kompletu

Witajcie Noworocznie! Życzę Wam w tym Nowym Roku zdrowia, szczęścia, pomyślności, wielu twórczych pomysłów i mnóstwa czasu na ich realizację :)
Wymyśliłam sobie, że do kartki urodzinowej z ostatniego postu dorobię jeszcze ozdobne opakowanie dla długiej czekolady, z podobnym motywem, aby tworzyły komplecik.



Nie użyłam tu ani wstążek takich jak na kartce (które i tak mi się skończyły i nie miałam w domu), ani nawet koronki, aby nie zasłaniać pięknego, pastelowego, różanego wzoru na papierze.


Na kółku zamiast napisu, jaki jest na kartce, usadowiłam motylki.


Tak samo, jak na kartce, do klejenia elementów użyłam piankowej taśmy dystansowej, aby uzyskać efekt 3D. Powiem nieskromnie, że jestem zadowolona z efektu końcowego, wyszło romantycznie i kobieco, i mam cichą nadzieję, że jutrzejszej solenizantce także się spodoba :) 


Pozdrawiam Was serdecznie i zmykam na forum dogomanii, powyciągałam trochę książek i płyt CD i idę pobazarkować, bo potrzebna kasa na opłacenie operacji otwartych złamań u dalmatka ze schroniska i usunięcia resztek oka u wyeksploatowanej pekinki odebranej przez Straż dla Zwierząt ze zlikwidowanej pseudohodowli, no i na leczenie uszu astki zabranej z pszczyńskiego punktu przetrzymań do DT... Chyba trzeba jakiś wielki, baaardzo wielki bank obrabować, bo skąd tyle wziąć :)

6 komentarzy:

Dziękuję za każde słowo i zapraszam ponownie!